החלטה מבישה • "לטפל קודם בפצוע הכי קשה, גם אם זה מחבל"

    דוד לזר 5 Comment on החלטה מבישה • "לטפל קודם בפצוע הכי קשה, גם אם זה מחבל"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלשכה לאתיקה של ההסתדרות הרפואית עוררה הבוקר (רביעי) סערה כאשר קבעה כי צוות רפואי שמגיע לזירת פיגוע יטפל קודם בפצוע הכי קשה, גם אם הוא המחבל עצמו.

    על פי הנחיית הלשכה, בשלב הראשוני של פיגוע, אנשי הרפואה ימיינו את הפצועים לפי מצבם ולא יפרידו בין קורבנות לבין המחבלים מבצעי הפיגוע.

    מה שגרר את הלשכה להגיע להחלטה הנוכחית הוא מקרה הלינץ' באזרח האריתראי הפטום זרהום בפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע שבו בוצע בו לינץ אכזרי על ידי אנשי ביטחון ואזרחים.

    ד"ר ליאוניד אידלמן, יושב ראש ההסתדרות הרפואית, הסביר את ההחלטה ואמר כי "אין מקום לאמירות כלליות בתחום הטיפול הרפואי. השיקולים הרפואיים קודמים לכל. רופא צריך לטפל על פי שיקולים רפואיים בלבד, זה יציל את כולם וזה לטובת כולם".

    מי שתקף את ההחלטה הוא יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, שכתב הבוקר ברשת החברתית:  "אני קורא לראשי ההסתדרות הרפואית להתפטר לאור ההחלטה המבישה שקיבלו ולפיה יש לטפל קודם בפצוע הכי קשה – גם אם הוא המחבל. זוהי החלטה לא הואנית, שמעידה שמי שקיבל אותה פשוט לא חי במציאות. זוהי החלטה שהיא כולה חוסר שיקול דעת, בלבול ואובדן המצפן המוסרי. חובה על הרופאים להתקומם נגד ההחלטה הזו ולשנות אותה".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      על זה נאמר: "טוב שברופאים לגהינם"

    2. 3

      בושה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      שלממשלה לא אכפת מהאזרחים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 1

      על זה נאמר המרחם על האכזרים סופו להתאכזר לרחמנים